Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik kon het weer niet laten om, ondanks de gietende regen, even het bos in te duiken. En ik heb me toegelegd op het fotograferen van paddenstoelen met een zeer lage dof. Dit zijn de eerste drie resultaten van deze shoot.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Gietende regen???
Hier is 't pas om 20:30 beginnen spetteren.
Ja, België is een klein landje maar het weer kan serieus verschillen van plaats tot plaats Hans. Ik zit hier nog net binnen het microklimaat van de Kust. Meestal meer zon dan in het binnenland (neen da's geen verzinsel van de horeca, vraag het maar eens aan het KMI) maar het regent hier al de hele dag (met enkele onderbrekingen).
Mooi - om je titel te gebruiken - feeëriek
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik kon het weer niet laten om, ondanks de gietende regen, even het bos in te duiken. En ik heb me toegelegd op het fotograferen van paddenstoelen met een zeer lage dof.
In welk bos ben je gaan fotograferen, maatje?
Je bent er qua dof in ieder geval supergoed in geslaagd! Echte juweeltjes van platen die tot de verbeelding spreken...!
Zelf ben ik gisteren ook het bos in getrokken en wat platen geschoten. Het was de eerste keer in maanden dat ik nog eens aan macrofotografie deed, daar ik me de laatste tijd uitsluitend bezig hou met modelfotografie, en 't viel me op dat ik er niks meer van bakte...
Bezig blijven en veel oefenen is dus de enige oplossing, en dat ruim bevestigd met al het moois dat je hier post!!
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
In welk bos ben je gaan fotograferen, maatje?
O, ik kom op diverse plaatsen want er is altijd wat nieuws te ontdekken. Maar deze reeks komt uit het Beisbroekbos. Een zeer afwisselend aanbod aan zwammen en het ligt vlakbij mijn huis.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
en 't viel me op dat ik er niks meer van bakte...
Bezig blijven en veel oefenen is dus de enige oplossing, en dat ruim bevestigd met al het moois dat je hier post!!
Yep, ik heb dat ook. Als ik een tijdje niet intensief met macro bezig ben moet ik ook opnieuw mijn draai vinden.
Comment