Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Dit is een prachtige vlinder ! Schitterend geschoten
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Prachtige foto's maar er is toch wel een valse noot. Bij die eerste foto hangen die achterste pootjes er nogal onhandig bij ... en dan stel ik me vragen ? Terecht ?
Bij die eerste foto hangen die achterste pootjes er nogal onhandig bij ... en dan stel ik me vragen ? Terecht ?
Ik denk niet terecht. Menig insect lijkt zich zo "onhandig"(hmmm, hoe toepasselijk ) vast te houden. De extremiteiten zitten barstens vol met "haren" , waardoor zij op bijna elk niveau van die extremiteit houvast hebben...
jo99841: GEWELDIG! Die eerste is echt een beautie! voor jou!
Ik leef met hvr_oosterzele mee, ik ken dat gevoel...
Ik durf er een bak op zetten dat op geen van die 3 foto's de vlinder op eigen kracht op die plaats verzeild is geraakt. Ik heb genoeg vlinders gezien op dat te weten.
Comment