Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eenvoudig monochroom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eenvoudig monochroom

Oorspronkelijk geplaatst door ludwigIII Bekijk bericht
    Even tegen de haren in strijken. Ik vind de foto niet zo boeiend ( groen in groen?). Ze voldoet voor mij niet aan het Pendragon niveau.
    Bedankt voor alle reacties, zeker ook deze kritische.

Wat het 'Pendragon niveau' dan ook moge zijn, het houdt mij alleszins niet tegen om nieuwe dingen uit te proberen. En dan neem je natuurlijk het risico dat je niet aan bepaalde verwachtingen voldoet.

Toch even duiden. Ik maakte de foto i.f.v. het onderwerp van de maand op het forum 'natuurfotografie'. Dat onderwerp is monochroom en ik vond het best wel een uitdaging om zoiets te vinden in de open natuur.
    Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
      Wat het 'Pendragon niveau' dan ook moge zijn, het houdt mij alleszins niet tegen om nieuwe dingen uit te proberen. En dan neem je natuurlijk het risico dat je niet aan bepaalde verwachtingen voldoet.

Toch even duiden. Ik maakte de foto i.f.v. het onderwerp van de maand op het forum 'natuurfotografie'. Dat onderwerp is monochroom en ik vond het best wel een uitdaging om zoiets te vinden in de open natuur.
      Dan ben ik toch niet alleen

Vernieuwen moet je zeker doen, anders valt men stil.

Je hebt ons ook wel redelijk verwent met je foto's de laatste tijd.

Een vernieuwende periode wordt je vergeven.

Foto

Opnieuw die goede DOF-keuze maakt het toch weer een interresante foto.
      Groetjes
      ----JO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jo99841 Bekijk bericht
        Vernieuwen moet je zeker doen, anders valt men stil.

Je hebt ons ook wel redelijk verwent met je foto's de laatste tijd.

Een vernieuwende periode wordt je vergeven.

Foto

Opnieuw die goede DOF-keuze maakt het toch weer een interresante foto.
        't Zal wel zijn dat stoppen met vernieuwen gelijk staat aan stilvallen

Yep, en voor je het weet ben jij zo verwend dat ik niks goed meer kan doen

Dank je Jo voor de vergiffenis, sinds het wegvallen van de wekelijkse biecht heeft een mens dat af en toe eens nodig

Serieus, fotografie is mijn hobby en niks meer. Als je blijft steken bij het maken van foto's waar je op voorhand van weet dat ze voldoen aan alle verwachtingen dan is, voor mij althans, de lol er snel af.
        De echte kick bestaat er in om een nieuw idee uit te proberen, een paar keer met je kop tegen de muur te lopen, wat terechte kritieken te krijgen op BD en dan het moment mee te mogen maken dat je zegt " Yes, dit is hem, de foto die ik wilde maken".

Dus, na de verwenperiode, even terug met de voeten op de grond, en wie weet binnenkort (als ik wat tijd heb) weer een schoontje Of misschien niet.

Comment

't Zal wel zijn dat stoppen met vernieuwen gelijk staat aan stilvallen

Yep, en voor je het weet ben jij zo verwend dat ik niks goed meer kan doen

Dank je Jo voor de vergiffenis, sinds het wegvallen van de wekelijkse biecht heeft een mens dat af en toe eens nodig

Serieus, fotografie is mijn hobby en niks meer. Als je blijft steken bij het maken van foto's waar je op voorhand van weet dat ze voldoen aan alle verwachtingen dan is, voor mij althans, de lol er snel af.
          De echte kick bestaat er in om een nieuw idee uit te proberen, een paar keer met je kop tegen de muur te lopen, wat terechte kritieken te krijgen op BD en dan het moment mee te mogen maken dat je zegt " Yes, dit is hem, de foto die ik wilde maken".

Dus, na de verwenperiode, even terug met de voeten op de grond, en wie weet binnenkort (als ik wat tijd heb) weer een schoontje Of misschien niet.
          Dat is nu eens ne echte.
          Groetjes
          ----JO

Comment

Ik vergeef het je ook hoor en ik blijf gewoon een fan van jou werk.
            Groetjes--------
            ----------Ludwig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ludwigIII Bekijk bericht
              Ik vergeef het je ook hoor en ik blijf gewoon een fan van jou werk.
              Merci ludwigIII, merci. Zoveel goedheid en vergevingsgezindheid mogen ervaren op mijn leeftijd, een mens zou er van gaan janken

Ik beloof je nooit meer groen op groen te fotograferen, allez toch vandaag niet meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
                Prachtig in al z'n eenvoud.
                Helemaal mee eens!!
                http://www.pbase.com/peetje252

Comment

Working...
                X