Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gij laat wel geen gras over uwe nieuwe 30D groeien, hé
3 mooie plaatjes, wat mij betreft is de DOF ok, den truuk is van scherp te stellen op 1/3 van de voorkant van het onderwerp dat je scherp wil, dan maak je max gebruik vd DOF. Ikzelf maak dikwijls de fout om scherp te stellen op de voorkant, zo verlies je al een stuk van het scherpe gebied dat zich in het ijle bevindt voor je onderwerp.
Het enige minpunt is de witte vlek linksonder op de 2e.
mooie reeks!
Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede foto, goeie compo, prachtig contrasterende kleuren, goeie dof.
Idd. cloon die witte plek linksonder weg.
Gij laat wel geen gras over uwe nieuwe 30D groeien, hé
3 mooie plaatjes, wat mij betreft is de DOF ok, den truuk is van scherp te stellen op 1/3 van de voorkant van het onderwerp dat je scherp wil, dan maak je max gebruik vd DOF. Ikzelf maak dikwijls de fout om scherp te stellen op de voorkant, zo verlies je al een stuk van het scherpe gebied dat zich in het ijle bevindt voor je onderwerp.
Het enige minpunt is de witte vlek linksonder op de 2e.
Neen hé, een nieuw speelgoedje kan ik niet laten wachten .De 30D is een leuk en aangenaam toestel om mee te werken. De 300D was voor mij ook een goed toestel, nu ondervind ik dat er toch wel een pak verschil is. Ik zijn er heel tevreden mee.
Thx. voor de tip van het scherp stellen, ik zal dat in mijn achterhoofd houden.
Comment