Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Goeie scherpte en dof.Nr1 & 2 mooie BG,wel wat eng gekaderd.
Hier ook, maar ik hou wel van het speciale, theatrale licht
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Bedankt voor opmerkingen, probleem met te nauwe plaatsing ligt meer bij het nemen van de foto en heb waarschijnlijk een te centrale plaats aan het onderwerp gegeven.(denk ik)
Bij het uitsnijden kwam ik zo in nauwe schoentjes te staan.
Maar voor alle duidelijkheid originele 100% opname bijgevoegd.
Maar na het uitprinten en herbekijken leek de centrale plaatsing nogal mee te vallen of zie ik dit verkeerd.
Zou niet de eerste keer zijn dat men mij verteld dat het origineel eindelijk meer heeft dan de uitsnede. (stof tot nadenken).
Groeten Luc.
Velen beter zo. Ik vond ook dat ze met hun koppeke nogal tegen het plafond stonden. Wat die uitsnede betreft, ze moet niet altijd 2/3 formaat blijven, probeer eens links gewoon af te snijden, dan heb je dat probleem niet.
Comment