Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wit en close-up . . .

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wit en close-up . . .

Twee dingen die moeilijk samengaan, met de Fuji S3 Pro was dit geen enkel probleem dankzij het groter dynamisch bereik. Met de D2Xs was het afwachten omdat ik de camera toch maar pas heb, deze middag gauw 10 minuutjes in de tuin wat close-ups gemaakt van witte bloemen, dit is er dus eentje van. Enkel een beetje verscherpt met BD-sizer, voor de rest totaal niets aan gedaan . . . buiten de omzetting van NEF ---> JPG

There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Re: wit en close-up . . .

Oorspronkelijk geplaatst door 21kine Bekijk bericht
    Twee dingen die moeilijk samengaan, met de Fuji S3 Pro was dit geen enkel probleem dankzij het groter dynamisch bereik.
    Als er iets uitgebrand is een tikkeltje onderbelichten en later terug oplichten, is er niets uitgebrand, geen probleem hé

Comment

De bloem had imo nog witter gemogen, PS of Dash
      mvg,
      Ludo V.

Comment

'k Vind hem toch wel mooi hoor.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Vind hem best wel geslaagd, niks uitgebrand zeker niet het eenvoudigste onderwerp dus goed genomen iets onderbelicht kan steeds bijgewerkt worden.
          En aangespoord door de gedachte van Ludo en deels uit eigen nieuwschigheid eventjes de niveaus ietsje aangepast, indien je deze liever verwijderd ziet laat maar iets weten.

groeten Luc.
          Last edited by camouflage; 8 oktober 2006, 09:03.
          BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camouflage Bekijk bericht
            Vind hem best wel geslaagd, niks uitgebrand zeker niet het eenvoudigste onderwerp dus goed genomen iets onderbelicht kan steeds bijgewerkt worden.
            En aangespoord door de gedachte van Ludo en deels uit eigen nieuwschigheid eventjes de niveaus ietsje aangepast, indien je deze liever verwijderd ziet laat maar iets weten.

groeten Luc.
            Bewekte foto's van mij hoeven nooit verwijderd te worden, zou niet weten waarom trouwens . . .ik kan er alleen maar van leren
            Foto toont inderdaad een stuk levendiger nu . . . ik heb dit zelf ook geprobeerd maar ik vond dat mijn foto toen een beetje uitgebrand werd . . . deze omzetting van jou heeft het perfecte evenwicht.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 21kine Bekijk bericht
              Bewekte foto's van mij hoeven nooit verwijderd te worden, zou niet weten waarom trouwens . . .ik kan er alleen maar van leren
              Foto toont inderdaad een stuk levendiger nu . . . ik heb dit zelf ook geprobeerd maar ik vond dat mijn foto toen een beetje uitgebrand werd . . . deze omzetting van jou heeft het perfecte evenwicht.
              Gewoon geopend in php niveaus geopend en via de witte pipet de meest witte plek op de foto aangeduid dat's all.
              grtjes.
              BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

Comment

mooie 2de versie!

Comment

Working...
                X