Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik moet nog serieus veel met die schuifdingetjes oefenen dan. Maar ik geloof best dat het uiteindelijk alleen maar positief is als je precies weet wat je doet
Da's de beste manier om je foto te verknallen. Levels zet je goed met die schuifdingetjes.
Ik heb de foto effe met Auto Levels bewerkt en ik moet zeggen dat je onmiddellijk een veel mooiere foto hebt. Er hangt nu een erg sterke oranje waas over de foto, die je met Auto Levels mooi wegwerkt. Als ik de Levels manueel probeer te veranderen krijg ik hetzelfde resultaat niet hoor.
Ik heb de foto effe met Auto Levels bewerkt en ik moet zeggen dat je onmiddellijk een veel mooiere foto hebt. Er hangt nu een erg sterke oranje waas over de foto, die je met Auto Levels mooi wegwerkt. Als ik de Levels manueel probeer te veranderen krijg ik hetzelfde resultaat niet hoor.
Auto levels werkt hoor, soms... en je hebt dan geluk gehad. Met de levels kan je ook aan dat resultaat komen, indien je nog wat oefent. Misschien is jou al opgevallen dat er drie pijltjes staan, één links, één in't midden en één rechts. Die kan je allemaal bedienen, maar overdrijf er nooit in
Comment