Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb de laatste dagen wat lopen spelen met mijn Nikkor 70-300, hij gaf/geeft namelijk wat problemen met scherpte.. Maar van dit resultaat ben ik toch al zeer tevreden!!
Ik zal in het vervolg dan eens proberen kleinere brandpuntsafstand te gebruiken en dichter bij het onderwerp te gaan. Ik ben volop aan het oefenen Binnenkort zal ik mij dan misschien wel een macrolensje aanschaffen, moest het mij natuurlijk blijven interesseren, maar die kans is groot!!
Comment