Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar omdat het insect linksboven zit en ook in die richting kijkt wordt voor mij alles wat rechts is visuele ballast.
Het idee van dat ene bijtje tegenover de overvloed zou imho sterker worden als het rechtsonder zou zitten en naar linksboven kijken.
Nu, de sedum begint pas te bloeien, er zijn nog veel bijen en ze voorspellen goed weer. Ik zou het nog eens opnieuw proberen want je idee is knap
Maar omdat het insect linksboven zit en ook in die richting kijkt wordt voor mij alles wat rechts is visuele ballast.
Het idee van dat ene bijtje tegenover de overvloed zou imho sterker worden als het rechtsonder zou zitten en naar linksboven kijken.
Nu, de sedum begint pas te bloeien, er zijn nog veel bijen en ze voorspellen goed weer. Ik zou het nog eens opnieuw proberen want je idee is knap
goed idee, mooie kleuren en DOF ook, en ik vraag me inderdaad ook af of hij (zij?) niet beter naar rechts had gekeken... Beleefd vragen en roepen "Kijk eens naar het vogeltje" zal waarschijnlijk niet echt helpen
Comment