Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spin in de douchecabin(e)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Spin in de douchecabin(e)

Ondanks dat een spinnetje in huis niets vreemds is, sloeg deze vriend toch alles. Met ongeveer anderhalve vingerlengte een flink beest(je) om in je douchecabin aan te treffen. Jammer van de (vel) witte achtergrond maar niets aan te doen. Nog wel een vraagje, wat is het voor een spin (als het er al een is).

Re: Spin in de douchecabin(e)

Mooi detail

Comment

Knapscherp,mooi exemplaar
      Zijn naam???
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        Knapscherp,mooi exemplaar
        Zijn naam???
        Als ik dat eens wist... iemand enig idee?

Comment

Geen idee welke soort maar ik vind het verschrikkelijke beesten . . . hoe nuttig ze ook mogen zijn . . . er is geen enkele die levend mijn huis verlaat
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

(vreselijk) mooi, dat wordt voorlopig niet meer douchen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Goed scherp op een mooie achtergrond. mvg duindistel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 21kine Bekijk bericht
                Geen idee welke soort maar ik vind het verschrikkelijke beesten . . . hoe nuttig ze ook mogen zijn . . . er is geen enkele die levend mijn huis verlaat
                Is een gewone huisspin (Tegenaria), doet geen vlieg kwaad, allez, vliegen wel natuurlijk, maar geen mensen
                Kunnen wreed rap lopen, maar geraken dus niet weg uit gladde omgevingen zoals een badkuip, douchebak, ...
                Mooie foto trouwens.
                David Leemans
                Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Mooi detail

Jammer, wat men niet kent moet dan maar dood . Waarom dan niet gewoon buiten zetten?

Comment

hoe nuttig ze ook mogen zijn . . . er is geen enkele die levend mijn huis verlaat

net op mijn middagwandelingetje een platgetrapte (!) vleermuis tegengekomen.
                    misschien ben je hier ook gepasseerd, kine?

mm
                    ∏__|_ ∏__|_
                    "no rules, great shots"
                    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht

net op mijn middagwandelingetje een platgetrapte (!) vleermuis tegengekomen.
                      misschien ben je hier ook gepasseerd, kine?

mm
                      mm, niet te rap een oordeel vellen he, alle andere beestjes laat ik ongemoeid, zelfs slangen, kevers, muizen neem ik allemaal met de blote hand vast, geen enkel probleem, maar ik heb een spinnenfobie waar ik helaas niks kan aaan veranderen.
                      Vleermuisjes vang ik soms op het werk met de blote hand en zet ze dan buiten . . . maar spinnen . . . man man . . . de rillingen lopen over mijn rug dan . . .
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

. . . maar spinnen . . . man man . . . de rillingen lopen over mijn rug dan . . .
                        Ge kunt dat trainen hé. Ge begint met kleintjes en dan groter en groter. Neen, ben niet aan 't zwanzen.

Comment

Met een glas en een vel papier, zo doe ik dat. Moet je ze niet aanraken (wel zien dat de pootjes niet onder het glas zitten)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koeks Bekijk bericht
                            Met een glas en een vel papier, zo doe ik dat. Moet je ze niet aanraken (wel zien dat de pootjes niet onder het glas zitten)
                            Bij mij is het zo erg dat ik zelfs geen glas durf vastpakken waar een dikke zwarte joekel in zi, goed wetende dat deze er niet uit kan en toch . . . het angstzweet breekt me uit en mijn adrenalinegehalte bereikt onmeetbare hoogtes vrees ik . . . 'k weet het . . . erg . . maar kan er niks aan doen, een echte fobie dus . . .

Comment

Working...
                            X