Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chrysant en heide . . . .

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Chrysant en heide . . . .

Buiten op het terras tussen de buien door met mijn 2 mb pixelcamera ( volgens eranosian is de Fuji S3 pro dat ) even geprobeerd of er met dit toestel nog wel iets aan te vangen is
    Nu weet iederen waarom ik zo gebrand ben op de Fuji S4, die heeft waarschijnlijk al 5 megapixel . . . Eranosian, grapje hoor, als jij de foto van die witte roos in een ander topic echt niet goed vindt, is dat je goed recht, stimuleert me alleen maar om het beter te doen
    Ik heb geen ruis weggewerkt dus dat is wel een beetje zichtbaar, vooral in de laatste foto. Alle foto's met de Tokina 100 macro en ISO 1600

There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Re: Chrysant en heide . . . .

Mooie reeks. Doet me al denken aan de maand november. Voorkeur voor nr 2
    Last edited by Tropcal; 3 september 2006, 19:59.
    grt, TROPCAL
    www.tropcal.be

Comment

iso 1600

dat hoef ik niet te doen met mijn D70.
      Nr 1

Gr Kees
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Vooral de eerste vind ik heel mooi, de laatste minste... Ik moet iso 200 al niet meer doen...
        Hilde

Comment

Drie mooie goed van scherpte en kleur. mvg duindistel

Comment

Vind dat geen slecht resultaat,ga dat ook eens proberen met die "oude tante" van mij.
            Jij brengt ons wel diep in de herfs en dat juist voor een nazomertje
            Ga ook voor nr1.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Deze foto's zijn stuk voor stuk zéér knap gedaan. Scherpte en DOF zijn prima wat bij je vorige serie niet zo was.(volgens mij ) Misschien bij foto3 ietsje van boven croppen ?
              [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

FotoBlog

Comment

vind de laatste een heel mooie.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                X