Nog eentje met de coolpix 4500
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geranium robertianum
Collapse
X
-
-
Re: Geranium Robertianum
pffffffff ik gooi mijn 350D in het gras!
Dat is nu toch gewoon prachtig die DOF, die compo, die belichting. Zo eenvoudig en toch zo mooi
Grts JVGCanon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleMet kleine "r" graag
Bij deze gecorrigeerd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scalllLap !
Bij deze gecorrigeerd...
Hier moet ge op de tippen van uw tenen lopen want ze pakken u
Oorspronkelijk geplaatst door janvangentDat is nu toch gewoon prachtig die DOF, die compo, die belichting. Zo eenvoudig en toch zo mooiGroetjes
----JO
Comment
-
Re: Geranium robertianum
Heel mooi! Kleuren en belichting zijn top!
Grtz,Fabienne
Geniet nooit met mate, maar met overvloed.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jo99841Ja jong,
Knappe prent, netjes van kleur, licht en DOF !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvangentpffffffff ik gooi mijn 350D in het gras!
Grts JVG
foto goed gelukt. Goed van scherpte en goeie achtergrond gemaakt!http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jo99841Ja jong,
Enige verduidelijking : daar ik geen krak ben in het identificeren van bloemen/planten/insecten, had ik
grootmeester HVR ingeschakeld & heeft me dan ook op mijn wenken bediend (waarvoor dank)..
Als ik daarna de omschrijving van hem verkeerd overneem mag hij mij terecht op de vingers tikken
Oorspronkelijk geplaatst door RASPERVraagje: als je dergelijke foto's neemt, zijn die dan gewoon buiten genomen, of ergens in een donkere ruimte met een spotje erop?
Oorspronkelijk geplaatst door Janvangentpffffffff ik gooi mijn 350D in het gras!
Allemaal bedankt voor de reacties
Comment
Comment