Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
das idd een knoopkruid. Mooi hoe die paarse achtergrond terugkomt.
opmerking, tov van al je foto's de laatste tijd, ik vind ze een beetje aan de fletse kant. Heb met de curves het donkerste gedeelte eens wat naar beneden getrokken, en dan zie ze er heel wat levendiger uit bij mij. Maar kan natuurlijk ook aan het schem liggen.
opmerking, tov van al je foto's de laatste tijd, ik vind ze een beetje aan de fletse kant. Heb met de curves het donkerste gedeelte eens wat naar beneden getrokken, en dan zie ze er heel wat levendiger uit bij mij. Maar kan natuurlijk ook aan het schem liggen.
mooie compo maar ook hier komt de foto wat flets over
ik word er ook flets van als ik de laatste tijd zit te schuimbekken voor Mac zijn dierenprentjes ...
Mooi prentje van nog een mooier beestje ... Terug naar Viroin geweest Mac of nog van Frankrijk ?
Mooie vlinder is dat. Vind je bewerking ,op mijn monitor althans, geen verbetering en te hard worden...
Groetjes Edwin
ja.. je kan van een ezel geen koerspaard maken: zei mijn vader zaliger altijd..
(weet nog altijd niet of hij mij of iets anders daarmee bedoelde)
toch bedankt voor het kijken en de comments allemaal
Mac
Comment