Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste foto's boomkikkers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste foto's boomkikkers

Ze zijn hier al meer gepasseerd die Europese boomkikkers. Ik ben eens op zoek geweest naar een populatie die ik al weet zitten sedert mijn tienerjaren. (En waar is dat dan Pendragon? Awèl op braamstruiken ergens in West-Vlaanderen)
    En yes, bingo, de beestjes zitten er nog . Ik heb er nog niet echt mijn werk van gemaakt om ze in beeld te brengen zoals de schitterende opnames van Jo, Flinster en Perrush. Maar ik was wel blij genoeg met de waarneming om deze twee toch op het forum te zetten. Bij een volgende gelegenheid neem ik dan wel mijn tijd om er iets mooiere foto's van te maken. Wait and see

Last edited by pendragon; 19 augustus 2006, 16:57.
    Meer foto's op mijn website

Re: Eerste foto's boomkikkers

Waar ergens in west vlaanderen?

Mooi!!

Comment

Toch wel tof hoor
      De eerste vindt ik de mooiste van kleur (tweede iets te blauwig?).Wel spijtig
      van dan blaadje dat een beetje in de weg zit. En over scherpte valt er zoals
      altijd bij uw foto's niks aan te merken hé

https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

http://wim-meeus.blogspot.com/
      https://1x.com/wimmeeus/

Comment

Ik weet (bijna) zeker dat je met wat tips van het genoemde drietal en - geduld wat je hiet al vaker getoond hebt - de volgende keer met een topreeks zult aankomen, ben benieuwd. Maar het begin is er en mag gezien worden
        Ik heb ook tussen de struiken gekropen en had als eindresultaat alleen maar wat muggebulten en schrammen.
        Oorspronkelijk geplaatst door koeks
        Waar ergens in west vlaanderen?
        Mooi!!
        Gewoon effe zoeken.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Gewoon effe zoeken
          .. Niet erg sportief hoor , we zijn hier -neem ik aan- toch allemaal fervente natuurliefhebbers ?

Enne.. 'k zou het eigenlijk ook graag weten .
          It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

Comment

De tweede vind ik wel goed, de eerste vind ik wat rommelig.
            Toch al knap dat je ze voor je lens hebt gehad

Oorspronkelijk geplaatst door Petertje
            .. Niet erg sportief hoor , we zijn hier -neem ik aan- toch allemaal fervente natuurliefhebbers ?

Niet iedereen die op internet rondsurft is zo een natuurliefhebber
            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
              Absoluut niet

ter info : http://www.boomkikker.be/

Comment

Op het internet niet nee, maar iedereen die op BD onder deze rubriek surft toch wel denk ik, of ik zou me wreed moeten vergissen .
                Zelf heb ik nog het geluk niet gehad deze diertjes 'in-the-wild' te mogen fotograferen.. en ik hou mijn ogen nogthans niet in mijn zakken zulle. We gaan morgen nog eens extra ons best doen zie..
                It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

Comment

Op het internet niet nee, maar iedereen die op BD onder deze rubriek surft toch wel denk ik, of ik zou me wreed moeten vergissen .
                  Zelf heb ik nog het geluk niet gehad deze diertjes 'in-the-wild' te mogen fotograferen.. en ik hou mijn ogen nogthans niet in mijn zakken zulle. We gaan morgen nog eens extra ons best doen zie..
                  misschien moet je ook weten dat er niet veel meer zijn in Belgie en dat je ze daarom ook maar op een bepaald aan plaatsjes meer zal aantreffen

en nu mssn terug ontopic
                  [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

en ik hou mijn ogen nogthans niet in mijn zakken zulle. We gaan morgen nog eens extra ons best doen zie..

Ik ken er nog die dat zegden en na een half uur hadden die nog gene kikker gezien, ook al zaten die beestjes op nog geen 2 meter voor hun neus.

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
                    Ik heb ook tussen de struiken gekropen en had als eindresultaat alleen maar wat muggebulten en schrammen

Ja Pendragon , nu ge ze weet zitten in de vlaanders zult ge toch nog dikwijls terug gaan heb ik zo een vermoeden.

Het begin is gemaakt

Mooi
                    Groetjes
                    ----JO

Comment

eeuh, smiley niet gezien ? was volgens mij gewoon als grap bedoeld
                      --
                      Groeten
                      MarSu

Comment

Aaargh, wat zijn dit toch fotogenieke beestjes
                        Die huidplooikes, alles past perfect in elkaar - zo gestroomlijnd, zo perfect !
                        2 goeie starters
                        Greetz, Kariboe
                        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Ik vind deze al hééél goed, ben dan ook benieuwd naar het vervolg.
                          Je mag de vindplaats ook stillekes in mijn oren fluisteren.
                          Groetjes--------
                          ----------Ludwig

Comment

Ik heb het geluk gehad er zelf ook 2 te mogen zien, jammer genoeg geen fototoestel bij maar uiteraard keer ik zeker nog eens terug

Sorry maar het lijkt me inderdaad beter dat degene die ze weet zitten gewoon zwijgt, klinkt egoistisch maar in een mum van tijd krijg je anders een kikkergekte en das ook niet de bedoeling

(Ik ben er trouwens van geschrokken hoe klein deze beestjes zijn )

Daarom, knappe fotos hoor !

Comment

Nie echt werk van gemaakt ................. kijk dan zeker uit naar een volgende reeks vind anderes de tweede wel iets hebben.
                              Groeten Luc.
                              BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

Comment

Working...
                              X