Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar dan wel een 'schitterende' klassieker.
Het is voor mij het bewijs dat macro zonder flits kan. Meer nog, ik hou van het spel van het licht. Zet hier een flits op, hoe zwak ook, en je hebt niet dezelfde intensiteit, niet dezelfde sfeer.
Dit vind ik een zeer mooie Gunhter ! Mocht je daarvoor ruimte hebben zou ik deze misschien ietsje roteren binnen het kader, zodat het bloempje meer uit de linkerbenedenhoek komt. Maar - laten we wel wezen - dit is mierenneuken...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Maar dan wel een 'schitterende' klassieker.
Het is voor mij het bewijs dat macro zonder flits kan. Meer nog, ik hou van het spel van het licht. Zet hier een flits op, hoe zwak ook, en je hebt niet dezelfde intensiteit, niet dezelfde sfeer.
Dit vind ik een zeer mooie Gunhter ! Mocht je daarvoor ruimte hebben zou ik deze misschien ietsje roteren binnen het kader, zodat het bloempje meer uit de linkerbenedenhoek komt. Maar - laten we wel wezen - dit is mierenneuken...
Hoewel ik niet gek ben op dit soort kaders vind ik dit een fantastische foto.
Een moeilijk onderwerp en dan nog op deze manier met licht spelen, je moet het maar doen !
Comment