Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Verscholen maar toch gezien, waarschijnlijk geen echte waw foto maar heeft iemand een idee welke slang dit is, en hoe dicht kan je hierbij komen zonder dat dat diertje zich bedrijgt voelt ?
Ben tochh behoorlijk onder de indruk! Lekker scherp, mooie ogen!
Grts JVG
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
De foto is goed, goed genoeg om misschien de moeite te doen om die draden (of wat het ook mogen zijn) weg te clonen. Een hels karwei, maar ik denk dat het beeld het waard is...
Ik zou 'em zo goed niet hebben gekregen - slangen en Kariboe gaan niet samen
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
De foto is goed, goed genoeg om misschien de moeite te doen om die draden (of wat het ook mogen zijn) weg te clonen. Een hels karwei, maar ik denk dat het beeld het waard is...
Ik zou 'em zo goed niet hebben gekregen - slangen en Kariboe gaan niet samen
Hehe, inderdaad, zeer mooie foto nu
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
ik vind hem heel goed, mooi shot hoor
De bewerking achteraf, dat weet ik nog altijd niet hoe je dat zo zonder sporen na te laten voor mekaar krijgt, misschien moet er dan nog één ding aangepast worden . . . de schaduw van de weggewerkte draad is nog steeds zichtbaar op de stenen. . . . muggeziften, ik weet het, maar het viel me wel direct op.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
denk het niet. Dit is een hagedisslang (Malpolon monspessulanus)of Couleuvre de Montpellier zoals onze zuiderburen zeggen. Het is een Zuid-Europese soort die zijn verspreiding heeft in de landen rond de Middelandse zee (het Iberisch schiereiland, Zuid-Frankrijk, de Dalmatische kust, Griekenland en Zuidoost Bulgarije. Het is een actieve jager die 2m lang kan worden. Hij jaagt vooral overdag en is de enige Europese colubriede met giftanden. Deze zitten wel achteraan en mensen kunnen daardoor enkel gebeten worden door grote exemplaren.
Knap die bewerking zonder draad
Mac
Comment