Ik vind die beestjes enkel terug op bramen ... het wordt tijd om de naam eens aan te passen...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Braamkikker ??
Collapse
X
-
Braamkikker ??
Ik vind die beestjes enkel terug op bramen ... het wordt tijd om de naam eens aan te passen...Last edited by flinster; 17 augustus 2006, 00:03.Labels: Geen
-
-
Re: Braamkikker ??
Hehe, braamkikker Waar haalt ie het ?!?
Knappe foto
En zo blijkt maar weer eens dat die boomkikkertjes echt wel klein kunnen zijn
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Flinster,
dit zijn boomkikkers. Het zijn de kleinste kikkers in België/Europa. Ze hebben zuignappen aan de poten waarmee ze aan bladeren en allerlei plantenmateriaal blijven hangen. Maw heel fotogenieke dieren.
Overigens een mooie foto. Waar is deze ergens gemaakt? Waar leven deze schoonheden ergens?
PhvB
Comment
-
-
Grappig om te zien! Knappe foto!
Grtz,Fabienne
Talent bezitten is mooi. Nog mooier is het ontdekken van talent in anderen.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
@ phvb : maak je maar geen zorgen , ik wou ze gewoon een nieuwe naam geven omdat ik ze nog nooit in een boom heb gezien .. vandaar de braamkikker
Ik heb deze gevonden in Retranchement
Wie zoekt die vindt maar het is belangrijk dat we die beestjes beschermen . Daarom liever geen vindplaatsen op dit forum want er zijn er met andere bedoelingen op pad dan het nemen van een foto ...
Bedankt voor de comments
Greetz
Tom
Comment
-
Sorry , formaat is nu OK
Comment
-
-
Knap beeld, zijn idd wel erg klein...wist niet dat die zo dicht bij huis een leefgebied hebben..voila, weer iets bijgeleerd
Groetjes JLM
Comment
-
grappige foto,
en idd wat een klein beestje
Comment
Comment