Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik moest vanmorgen jammer genoeg vaststellen dat al die nattigheid er voor gezorgd heeft dat deze libel zijn vleugels niet kon spreiden. Ik heb dat al eerder vastgesteld bij juffers en libellen. Die flinterdunne vleugels drogen aan mekaar vast of aan een plant en van vliegen komt er voor die insecten niets meer in huis.
Vanavond dan zag ik dat de libel helemaal naar beneden op de plant gekropen was. Tot welbevinden van de middelste groene kikker die een vaste bewoner van onze vijver is. Hij heeft er zijn avondmaal van gemaakt. Ja, de natuur kan wreed zijn.
Vanavond dan zag ik dat de libel helemaal naar beneden op de plant gekropen was. Tot welbevinden van de middelste groene kikker die een vaste bewoner van onze vijver is. Hij heeft er zijn avondmaal van gemaakt. Ja, de natuur kan wreed zijn.
Tja, maar zo kan je na de libel ook de groene kikker lekker vet fotograferen. En met 'n beetje geluk wordt ie straks smakelijk verorberd door een prachtige jonge reiger. Als je die dan ook kan schieten, dan heb je een zeer 'natuurlijke reeks' vastgelegd...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment