Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind persoonlijk je andere beter denk ik... Allé ze zijn aan elkaar gewaagd hoor, maar hier vind ik de witte vlek links een beetje afleiden en het haal ook wat sfeer weg...
Als ik mijn hand over de witte vlek leg zodat die weg is bekom je in mijn ogen een betere foto...
Al zou ik zelf heel blij zijn met dit resultaat
Je werk blijft knap hé Tom
Deze vind ik (alweer heel persoonlijk) stukken beter. De onscherpte stoort me hier absoluut niet. En het licht in de foto is warmer. De lichte plek linksboven mag er wat mij betreft zeker bij.
Mooi werk
Comment