Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Macro

    Hey, wat vinden jullie van deze?

    Nikon D200 ISO 200
    185mm, f3.5, 1/250





    Groetjes,

    Inny
    Nikon D200

  • #2
    Re: Macro

    Zeker niet slecht,had wel iets lichter mogen zijn en het modelleke een beet je scherper
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Macro

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
      Zeker niet slecht,had wel iets lichter mogen zijn en het modelleke een beet je scherper
      Volg mijn voorganger volkomen...
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4
        Re: Macro

        En ik ook .
        canon EOS 350D , Sigma 180 mm f3,5 EX DG macro, 18/55mm en 55/200mm kitlenzen ,Canon EF 100-400mm f4.5-5.6L IS USM

        Comment


        • #5
          Re: Macro

          Waardevolle poging ...zeker die eerste enkel nog compo én scherpte een beetje bijschaven...
          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
          BD0290BE

          Comment


          • #6
            Re: Macro

            Wat raad je mij aan ivm compo?

            Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
            Waardevolle poging ...zeker die eerste enkel nog compo én scherpte een beetje bijschaven...
            Nikon D200

            Comment


            • #7
              Re: Macro

              Je mist de nodige scherpte, da's jammer. Ik denk dat je met F3.5 ook wat laag zit om dit goed weer te geven. Voor wat betreft de compo bij de eerste zou je kunnen beginnen met je "model" wat minder centraal te zetten.
              fotosite

              Comment

              Working...
              X