Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Toen ik, een paar weken terug, een foto maakte van een 'blaaskaak' heb ik vastgesteld dat bij de ene kikker zijn kaakjes mooi bol rond waren en bij andere ze meer ovaal zijn. Heb jij ook dat ook opgemerkt?
mooi moment, hoeveel opnamen heb je genomen???.
grt,bouk.
Hehe, het is niet voor 't of 't ander, maar dit was één van mijn eerste - direct krek d'erop
Maar om eerlijk te zijn, 't was wel makkelijk... De kikkerpoel zat barstensvol. Het was een kabaal dat horen en zien verging
Ze waren met zovelen dat ze zich zekerder voelden waarschijnlijk. Als je nadert of beweegt, duurt het normaal een eeuwigheid voor ze weer boven water komen en nog veel langer eer ze weer beginnen kwaken... Maar ditmaal bleef het maar enkele tellen stil...
@ April : ik heb daar eigenlijk niet zo op gelet, maar inderdaad die schelen soms. Zelfs in deze plaat is er een klein verschil. Enneuh, broertje of zusje ??? Dat zou mij verwonderen
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
@Jo : 'k zal u ne keer komen opblazen
Greetz, Kariboe
P.S. En nu, als de wiedeweerga naar Zeeland om er nog een paar te schieten
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment