Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie niet weg is...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie niet weg is...

...is gezien

Tussen enkele buien door, wachten tot de wind wat geluwd was...en dan eindelijk foto maken.. (is hij niet wat soft?)

Groeten,

Oli4
    Nikon D300
    Once Upon A Day
    Website

Re: Wie niet weg is...

Hier zat heeeeeeeeeeeeel wat meer in denk ik! Ligt misschien deels aan je toestel... Ik had misschien een indirecte flash gebruikt en wat meer gezoomd ofwel de hele halm in beeld gebracht. Nu is het wat tussen de twee. In elk geval heb je oog voor leuke scenes.

Grts Janvangent
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Aan het toestel zal het niet liggen...(Ik werk nu namelijk met de Nikon D50, was dit vergeten vermelden)

Ja, het er volledig opzetten was ook al bij me opgekomen...maar te laat hé...wat ik nu nog kan doen is idd wat wegsnijden van de bovenkant...wat ik liever niet doe (ben me aant oefenen op compositie vandaar). Zal er in het vervolg zeker op letten...
      aan de kleuren durf ik wel eens zitten, en dit zag er mij dan iets beter uit...qua contrast...Het geeft wel niet de echte kleuren weer, maar vind het wel eens een leuk effect.

Groeten,

Oli4
      Nikon D300
      Once Upon A Day
      Website

Comment

Het onderwerp en de bedoeling erachter vind ik goed. Scherpte op het beestje vind ik geslaagd. Net zoals janvangent denk ik dat er meer uit te halen was uit het onderwerp. De tweede vind ik te hard van kleur.
        Toch goed geprobeerd.

Mvg Jasmine
        Update12/05/10
        BLOG
        Leica M9/Fuji X 100s/phone

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jasmine
          Het onderwerp en de bedoeling erachter vind ik goed. Scherpte op het beestje vind ik geslaagd. Net zoals janvangent denk ik dat er meer uit te halen was uit het onderwerp. De tweede vind ik te hard van kleur.
          Toch goed geprobeerd.

Mvg Jasmine
          Eens met Jasmine
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

ga voor de eerste uitvoering, vind het een leuke compo.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ik kies ook de eerste maar het geheel kon scherper,
              dan was het een top plaatje geweest

Mvg, digidan
              Mvg, Digidan.
              BD0844BE
              website.

Comment

Working...