Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Deze spreekt me eigenlijk niet zo aan maar da's mss bijzaak.Met de scherpte zit je goed maar teveel dof en overbelichting maken het geheel niet spannend.Blijven oefenen met instellingen van de camera.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Deze spreekt me eigenlijk niet zo aan maar da's mss bijzaak.Met de scherpte zit je goed maar teveel dof en overbelichting maken het geheel niet spannend.Blijven oefenen met instellingen van de camera.
bedoeling was om boven licht en beneden donker te krijgen en dan zouden die groene stengels als "verbinding" dienen.
Ik zal is terug naar park gaan(als weer het toelaat) en dan dezelfde Sedum telephium is trekke en zien hoe het beter kan
Comment