Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
wow! die wil ik niet in het echt tegenkomen!
gelukkig zijn dit maar kleine diertjes maar de foto's zijn erg mooi! en de sprinkhanen lijken enorm, vooral de 2e die lijkt zo klaar te staan voor een sprong op een toevallige passant, gelukkig maar dat wij te groot zijn voor deze rovers.
Petra, probeer nu ook nog je eerste post aan te passen. 't Is aangenamer als men bij het openen van je topic een foto kan zien.
Ja dat is ook beter, maar dan moet ik deze verwijderen?? Ook al staan hier nu de reakties? En kun je me uitleggen hoe ik dat kan doen? Of staat dat misschien ook op het Testforum?
De volgende keer gaat het in ieder geval in 1x goed, excuses voor dit foutje.....
Ze zijn wel geslaagd.. .vooral nr 1 spreekt mij aan ..lekker scherp daar waar het scherp hoort te zijn , misschien een wat ongewone achtergrondkleur en spijtig dat zijn poot er niet helemaal opstaat..maar verder zeker een prima opname
Ze zijn wel geslaagd.. .vooral nr 1 spreekt mij aan ..lekker scherp daar waar het scherp hoort te zijn , misschien een wat ongewone achtergrondkleur en spijtig dat zijn poot er niet helemaal opstaat..maar verder zeker een prima opname
Groetjes JLM
De achtergrond was zeer onrustig.....daarom heeft mijn vriend hier een blauw badlaken als achtergrond vastgehouden
Comment