Gisteren weer de heide opgetrokken om adders te zoeken. Hierbij even drie foto's die ik er gemaakt heb.

Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Adder ( Vipera berus)
Collapse
X
-
-
Re: Adder ( Vipera berus)
3 maal prachtig . Mooie kleuren , heerlijk scherp en de compositie is super. Ze zien er niet echt vriendelijk uit ...
knappe beelden
-
Prachtige platen!
Comment
-
Mooie reeks, maar ga toch voor de eerste.
Comment
-
prachtig alleen het vinden al.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Schitterende reeks! De eerste heeft volgens mij de beste compositie.
Leven er adders in de heide? Ik dacht dat ze in België alleen in de Ardennen voorkwamen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HansVSchitterende reeks! De eerste heeft volgens mij de beste compositie.
Leven er adders in de heide? Ik dacht dat ze in België alleen in de Ardennen voorkwamen.
Comment
-
@Hans: die komen ook op bepaalde plaatsen in Vlaanderen voor, maar de preciese plaatsen ga ik nu niet gewoon op internet gooien. Het zijn er niet zoveel meer zie je[FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarliesDe preciese vindplaatsen in België zou ik je niet kunnen vertellen aangezien dit in het noorden van Nederland is. In elk geval doen ze het erg goed op een beetje vochtige heide. In Engeland zitten ze ook meer in bossige gebieden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat@Hans: die komen ook op bepaalde plaatsen in Vlaanderen voor, maar de preciese plaatsen ga ik nu niet gewoon op internet gooien. Het zijn er niet zoveel meer zie je
Comment
-
amai, prachtreeks! toch graag wat meer technische info : lensen etc. ; nogmaals!
Comment
-
Heel mooie reeks met 1 als topper!
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Blockxtoch graag wat meer technische info : lensen etc. ; nogmaals!
Ik kan me niet voorstellen dat je daar kortbij
durft komen....
Comment
Comment