Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anthocharis cardamines

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Anthocharis cardamines

Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
    hela Hans, ben je je nu al aan't identificeren met mij ... dan zijt ge ver gevorder zelle

@ Joeri :
    ik vind de eerste verreweg de beste. Gewoon omdat het een origineel standpunt is.

2 en 3 zijn voor mij te krap gecropt. Geef zo'n vlinder eens een beetje vrijheid binnen zijn kader, je zal zien dat het dan veel rustiger, aangenamer om naar te kijken, wordt.
    Perrush
    Ik wilde iets meer detail dus word een krappere krop anders heb ik een klassieke en die vind je overal.

Joeri
    Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
      hela Hans, ben je je nu al aan't identificeren met mij ... dan zijt ge ver gevorder zelle
      Ben je een beetje aan 't uitdagen omdat je teveel in den hof bezig bent en hier wegblijft .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rosse D70
        Volledig mee eens.Knappe macro's de laatste dagen.
        Goe bezig
        Als ge met den bart op stap gaat kan het niet anders.
        Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joeri
          Als ge met den bart op stap gaat kan het niet anders.
          En wanneer gaat den Bart eens iets posten (met zo een toestel en glaswinkel)
          Die moet toch ook al een paar mooie foto's hebben, of spaart hij die voor de volgende clubwedstrijden?
          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rosse D70
            En wanneer gaat den Bart eens iets posten (met zo een toestel en glaswinkel)
            Die moet toch ook al een paar mooie foto's hebben, of spaart hij die voor de volgende clubwedstrijden?
            Helemaal mee eens.

http://www.torekefoto.be

Comment

Knap reeksken
              Ondanks je van de eerste het minste beeld krijgt van de vlinder zelf vind ik dit de sterkste foto....
              De twee andere vroegen om iets meer scherptediepte....achtergrond zou zeker nog voldoende rustig gebleven zijn!
              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
              BD0290BE

Comment

Zeer mooie reeks
                Ook voor mij de compo van de eerste
                fotosite

Comment

Working...
                X