Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Effe buiten piepen
Collapse
X
-
-
Re: Effe buiten piepen
Knappe fotos dat is zeker
Maar ik denk dat je konijntje spijtig genoeg aan miximatose ( Het begint met rood-omrande, maar niet-tranende ogen) of zoiets lijdt. Hopelijk vergis ik mij hierin!!
-
Oorspronkelijk geplaatst door koeksKnappe fotos dat is zeker
Maar ik denk dat je konijntje spijtig genoeg aan miximatose ( Het begint met rood-omrande, maar niet-tranende ogen) of zoiets lijdt. Hopelijk vergis ik mij hierin!!
maar 'k ben van hetzelfde gedacht.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koeksKnappe fotos dat is zeker
Mixomatose slaat hier bij ons meestal vanaf juni toe, met een piek in augustus.
Meestal zijn het volwassen konijnen die sneuvelen. De foto is bovendien genomen in een gebied waar de plaag zelden of nooit voorkomt, vanwege de aanwezigheid van verschillende vossen en buizerden. Maar zoals ik al zei :het kan natuurlijk altijd.
Comment
-
lieve plaatjes, maar ik dacht ook meteen, ach dat beestje is ziek.(hoop dat het niet zo is).
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Onder zijn oog is precies ook een rare vlek. Mischien iets misgelopen bij de geboorte of gekwetst op een of andere manier? Hij trekt ook een beetje raar met zijn lip vind ik...
Hele leuke en mooie foto's van een klein ukkie, zoals Genke zegt trekt met lip ??? is het een Haas ?? Hazelipa picture is just a moment of life, enjoy each of them
Comment
-
Schattige foto'svan een jammergenoeg ziek dier
En misschien gaat het nog vanzelf over.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Comment