Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forsythia ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Forsythia ?

Omdat het zo hoort zeker, deze tijd van het jaar : een forsythia, als het er ene is tenminste want mijn kennis van planten is niet echt schitterend

fotosite

Re: Forsythia ?

Zeer mooie dof en kleuren,knap gedaan
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Waaw, lekkere OOF !!
      En ja, 't is alleszins de plant van het ogenblik. Heeft zich een tijdje op "wacht" gezet, maar kan zich nu toch niet meer inhouden en bloeit overal zeer uitbundig...
      Knap vastgelegd in het avond(?)licht, maar om eerlijk te zijn misschien iets te braaf in compo en camerastandpunt...
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Mooi hoor. Prachtig licht en mooie compo.
        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

tis een mooie geworden hoor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
            Waaw, lekkere OOF !!
            En ja, 't is alleszins de plant van het ogenblik. Heeft zich een tijdje op "wacht" gezet, maar kan zich nu toch niet meer inhouden en bloeit overal zeer uitbundig...
            Knap vastgelegd in het avond(?)licht, maar om eerlijk te zijn misschien iets te braaf in compo en camerastandpunt...
            Greetz, Kariboe
            Niet echt avond, halfvijf, maar hoge sluierbewolking, dus ook geen volle zon.
            fotosite

Comment

Mooi
              De gele kleur doet het goed.

Grt,
              Hexagon
              Grt,
              Hexagon

Comment

Hele mooie.
                Is misschien voor jullie meer gevorderde een domme vraag, maar wat ik me telkens afvraag bij deze mooie foto's is
                Is deze achtergrond of DOF zoals jullie het noemen hier zo recht uit de camera ?
                Of is deze bewerkt in photoshop ?
                Of is er iets achter de plant of bloem gehouden om deze DOF of achtergrond te verkrijgen ?
                Groetjes
                Valere

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door valere
                  Hele mooie.
                  Is misschien voor jullie meer gevorderde een domme vraag, maar wat ik me telkens afvraag bij deze mooie foto's is
                  Is deze achtergrond of DOF zoals jullie het noemen hier zo recht uit de camera ?
                  Of is deze bewerkt in photoshop ?
                  Of is er iets achter de plant of bloem gehouden om deze DOF of achtergrond te verkrijgen ?
                  Recht uit de camera, niet geblurd in PS en niks achter de bloem gehouden (zou ik in het veld ook niet willen meeslepen ).
                  De truuk ? Spelen met je diafragma en proberen je onderwerp te isoleren als je je compo maakt. Als je afdrukt moet je in feite al weten hoe je achtergrond er gaat uitzien.
                  fotosite

Comment

Heel mooi, de rust in de foto. Over de DOF/achtergrond zeg ik niets meer helemaal

Grt.
                    Roevca

Comment

Bedankt Elsan, prachtig
                      Groetjes
                      Valere

Comment

Working...
                      X