Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Mooie foto. Er is een groot contrast tussen de vlinder en de plant waarop hij zit. De onderste vleugels missen denk ik wel wat scherpte.
Indien je het nog niet wist, de gehakkelde aurelia (Polygonia c-album) overwintert als vlinder. Deze is dus niet pas geboren, maar een versleten exemplaar dat de winter heeft overleefd.
Mooie foto. Er is een groot contrast tussen de vlinder en de plant waarop hij zit. De onderste vleugels missen denk ik wel wat scherpte.
Indien je het nog niet wist, de gehakkelde aurelia (Polygonia c-album) overwintert als vlinder. Deze is dus niet pas geboren, maar een versleten exemplaar dat de winter heeft overleefd.
Jorgen
Dat zeg ik.. man man ... ik leer hier in een paar maanden meer dan in 6 jaar op school
Leuke foto en idd mooi contrast. Jammer van de scherpte.
Jorgen
Hehe wist ik niet
Zo zie je maar waar dit forum allemaal goed voor is
Re: Nog maar pas geboren en .....(+ nieuwe versie)
Heb ook nog deze versie die ik eignlijk beter vind. Was wat snel met de andere te posten Kleuren zijn misschien wat realistischer en rechtervleugel is een beetje scherper
Nog even iets over dat versleten: als je hiermee op de rafelige vorm van de vleugels en de ruimte tussen de voor- en achtervleugels doelde, dit is volledig normaal voor deze vlinder. Hij dankt er zelfs een gedeelte van zijn nederlandse naam aan.
heel mooi opnames
ikzelf vind de eerste de mooiste, daar voor mij het fragile van deze vlinder er naar mijn mening meer in wordt benadrukt en dit waarschijnlijk door de andere achtergrond.
Voor mij de eerste
Ik zag vandaag ook mijn eerste gehakkelde aurelia maar die had de winter blijkbaar in luxe condities doorgebracht. Daar was niks versleten aan.
Jorgen
Mooie prent,bedankt voor info
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment