Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een sneeuwklokje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nog een sneeuwklokje

Kon het niet laten om weer door de knieen te gaan
    Blijft moeilijk die witte bloemen ivm uitbranden. Ik kan het op mijn scherm helaas niet zien, want dat ding is van slag. Maandag zo'n callibreerding huren/kopen.

of ?
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Nog een sneeuwklokje

'k Vind dat eigenlijk wel knap maar die voorste bloem lijkt me te wazig.Die zou echt heel scherp moeten zijn.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
      'k Vind dat eigenlijk wel knap maar die voorste bloem lijkt me te wazig.Die zou echt heel scherp moeten zijn.
      Wazig? Volgens mij is ie haarscherp. Of moet ik nu echt aan de bril?
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

DAn zal ik een nieuwe bril moeten halen,sorry.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
          DAn zal ik een nieuwe bril moeten halen,sorry.
          Lol... vandaag geloof ik alles. Ik heb hier een hele serie foto's die ik niet eens durf op te sturen voordat ik zeker weet dat het niet aan mijn scherm ligt.
          Als anderen het ook wazig zien, dan buig ik diep en bied mijn nederige excuses aan
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

misschien een andere dof hier leuker, bv scherp iets minder scherp nog minder scherp???.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

tja 'k denk toch dat je voor de kosten van een bril staat of ... je scherm laten kaliberen De voorste bloem is IMHO niet echt vlijmscherp. Alleen het bovenste groene topje is heel scherp en de witte blaadjes zijn al wat wazig. Maar de compo en DOF is heel mooi
              Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky
                tja 'k denk toch dat je voor de kosten van een bril staat of ... je scherm laten kaliberen De voorste bloem is IMHO niet echt vlijmscherp. Alleen het bovenste groene topje is heel scherp en de witte blaadjes zijn al wat wazig. Maar de compo en DOF is heel mooi
                Hmmm... dat gaat dus geld kosten hehehe. (excuus richting Macroshopper)
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Ik heb al altijd moeite gehad met de discussies over scherpte op dit forum. Ik snap het hier echt niet. Ik heb deze foto even in mijn photoshop elements gezet en de bloem waar het over gaat vergroot tot 400%. Als er al iets een beetje wazig werd dan was het juist dat bovenste groene topje.
                  Mvg
                  ES
                  BD0543BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nestor
                    Ik heb al altijd moeite gehad met de discussies over scherpte op dit forum. Ik snap het hier echt niet. Ik heb deze foto even in mijn photoshop elements gezet en de bloem waar het over gaat vergroot tot 400%. Als er al iets een beetje wazig werd dan was het juist dat bovenste groene topje.
                    Ik leg me neer bij de meerderheid Ik zie het ook niet, maar dat heb ik wel eens vaker bij witte bloemen en blaadjes. Genetische afwijking of zo hehehe.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Van hieruit gezien is het de basis van de kelkblaadjes die scherp zijn.
                      Maar ik vind het wel een mooie opname
                      canon EOS 350D , Sigma 180 mm f3,5 EX DG macro, 18/55mm en 55/200mm kitlenzen ,Canon EF 100-400mm f4.5-5.6L IS USM

Comment

Ik vind ze toch redelijk scherp hoor.... Een hele mooie compo en DOF!

Grtz,Fabienne
                        Daarom hebben auto's een bumper en potloden een gummetje; mensen maken nu eenmaal fouten.
                        BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
                        The name of the game is to fill the frame!
                        http://Fabke.fotopic.net

Comment

Working...
                        X