Is deze dan zo slecht dat ik er zelfs geen negatieve kritiek meer op krijg?
Je vraagt er om
Ik vind deze foto heel wat minder dan wat we van je gewoon zijn. Ik ben pas nog eens op je site geweest en daar staat prachtig werk op.
Voor mij is deze opname te strak gekadreerd, de scherpte ligt op de twee voorste bloemknoppen en niet op het insekt (wat meer dof ware wenselijk geweest). En de distel staat naar mijn smaak te centraal in het beeld.
Ben ik nu te negatief geweest?
Dat de mooie macrodagen snel mogen komen. Ik volg in 2006, net als in 2005, op de voet wat je post.
Je vraagt er om
Ik vind deze foto heel wat minder dan wat we van je gewoon zijn. Ik ben pas nog eens op je site geweest en daar staat prachtige werk op.
Voor mij is deze opname te strak gekadreerd, de scherpte ligt op de twee voorste bloemknoppen en niet op het insekt (wat meer dof ware wenselijk geweest). En de distel staat naar mijn smaak te centraal in het beeld.
Ben ik nu te negatief geweest?
Dat de mooie macrodagen snel mogen komen. Ik volg in 2006, net als in 2005, op de voet wat je post.
Groeten,
Jan
Zo hoor ik het graag
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
De distel staat idd erg centraal. Ik vraag me af of de fotyo niet mooier zou zijn als ja onderaan nog een stukje steel zou zien van plaats van een half aangesneden bloemknop. Het blijft wel een mooie foto. Oh ja, dit is geen bij maar een zweefvlieg, waarschijnlijk een Eristalis ssp.
Comment