Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nee, sorry, ik vind het helemaal niks. Ik vind de combinatie van kleur en zwart/wit in dit geval niet mooi, en ook is de foto wel erg druk.
Ik denk dat het mooier was geweest als je de foto verticaal had genomen met een groter diafragma zodat alleen de bloem scherp was geweest,en dan gewoon in kleur
moets je nu persé een vertrapt exemplaar nemen??
was het eerste dat ik dacht.
maar...
uiteindelijk vind ik door de combinatie van
> de vertrapte bloem
(die tóch bloeit)
> de héél donkere zw/w achtergrond
> de overgesatureerde paarse kleur van de bloem
> het feit dat de bloem nog wat overhelt
(wat voor mij de horizontale uitsnede rechtvaardigd)
Vond zelf de oorspronkelijke versie nix bijzonders. Heb bewust het vertrapte deel niet in kleur gelaten en het bloeiende gedeelte wat oversaturated. Hier de originele versie. Beoordeel zelf maar.
Mvg,
svennie
eos 350d + kitlens - 50mm 1.8 I - canon 28-105 - sigma 70-300 DG Apo Macro Super II
Comment