Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dansshow foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dansshow foto's

Ik doe al jaren dans/gym foto's in sporthallen en wordt elk jaar terug ingehuurd. De eerste fase is het professionele aspect van de foto's: alle foto's selecteren, nabewerken, sorteren en aanbieden. Na 24-tal werkuren en het aanleveren van de foto's aan de dansschool, begin ik even opnieuw, maar puur creatief. Het probleem met dansevenementen is dat er altijd gekleurde spots zijn en dat de kleuren nooit echt kloppen: een blauwe lamp, een rode lamp, een schaduw in een andere kleur. Technisch probeer ik de kleuren zo accuraat mogelijk terug te krijgen, maar in het creatieve laat ik me gaan door al de kleuren buiten te zwieren en zelf terug in te kleuren met gebruik van het kleurverloop in Adobe bridge. Aan sommige foto's heb ik echt wel plezier gehad en nog wat creatieve lichteffecten of reflecties toegevoegd, 3 a 4 tal uren voor 1 foto zijn geen uitzondering. Bij deze wou ik ook wat foto's delen, voornamelijk portretten met mijn 200mm f/2 lens genomen. Deze reeks van 6 foto's zijn er vooral om sferen met kleurenen dans weer te geven.
    Meer foto's of mijn portfolio website.

Hele mooie reeks. Knappe foto's die je maakt

Comment

Working...
    X