Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

La Hoëgne - Pont de BelleHeid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • La Hoëgne - Pont de BelleHeid

    Hier extra info voor een wandelaar / fotograaf.



    Alternatieve wandeling: https://ardennen.nl/wandelen/ninglin...n-de-ardennen/






    Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

  • #2
    oei de pont de belleheid is precies verdwenen ....
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      de twee websitelinks werken toch?
      Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

      Comment


      • #4
        Ja, de websitelinks zijn er, ook een manier om reclame te maken.
        Ene BTW, drie foto's genomen met wat?
        Sorry doorklikken op links doe ik niet.
        Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door lauwers1982 Bekijk bericht
          de twee websitelinks werken toch?
          wel een eigenaardige reactie.. U post ... "pont de belleheid" dan verwachten we toch een foto te zien van de "pont" en niet een of andere link...
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Drie foto's zijn voor mij zichtbaar. Maar inderdaad... doorklikken op links doe ik sowieso niet, en volgens de forumregels moeten je foto's zichtbaar zijn.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

            Comment


            • #7
              Ik heb de brug zelf niet gezien. Ik heb die drie foto's gemaakt als mijn zonen in het water speelde. Ik wou gewoon meegeven waar een mooie wandeling is en waar je zeker iets kan doen als fotograaf. Prrecies verkeerd gegeven door mij.
              Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

              Comment

              Working...
              X