Documentary 2019.
Toen er in 2019 een brand uitbrak in "The Manila City Jail" was er chaos overal.
Er bestond namelijk de kans dat de gevangenen de brand als kans zagen om een massale ontsnappingspoging te doen.
Deze bleef gelukkig uit.
Op de beelden heb ik getracht het broederschap van de uitgeputte brandweerlieden te laten zien.
Na anderhalf uur blussen waren zij werkelijk "uitgeblust" en doodop.
Met gevaar voor eigen leven zaten zij op de dunne, met metalen golfplaten bedekte daken.
Waar ik stond was de hitte al niet meer uit te houden, laat staan op de metalen daken waar deze brandweermannen zich begaven.
Hulde aan de hulpdiensten, ook hier bij ons in België.
ISIMG-782909 by Jean-Paul Caelen, on Flickr
ISIMG-783362 by Jean-Paul Caelen, on Flickr
ISIMG-783916 by Jean-Paul Caelen, on Flickr
ISIMG-784612 by Jean-Paul Caelen, on Flickr
Toen er in 2019 een brand uitbrak in "The Manila City Jail" was er chaos overal.
Er bestond namelijk de kans dat de gevangenen de brand als kans zagen om een massale ontsnappingspoging te doen.
Deze bleef gelukkig uit.
Op de beelden heb ik getracht het broederschap van de uitgeputte brandweerlieden te laten zien.
Na anderhalf uur blussen waren zij werkelijk "uitgeblust" en doodop.
Met gevaar voor eigen leven zaten zij op de dunne, met metalen golfplaten bedekte daken.
Waar ik stond was de hitte al niet meer uit te houden, laat staan op de metalen daken waar deze brandweermannen zich begaven.
Hulde aan de hulpdiensten, ook hier bij ons in België.
ISIMG-782909 by Jean-Paul Caelen, on Flickr
ISIMG-783362 by Jean-Paul Caelen, on Flickr
ISIMG-783916 by Jean-Paul Caelen, on Flickr
ISIMG-784612 by Jean-Paul Caelen, on Flickr
Comment