Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
leuke beestjes - dit zijn ook ingescande analoge beelden dan ?
No 1 is de beste maar is veel te hard verscherpt
No 2 leukste pose maar niet scherp op de ogen
No 3 ook twijfel over scherpte op ogen - en die poot op zwarte onderrand ziet er ook vreemd uit
Groet
Peter
leuke beestjes - dit zijn ook ingescande analoge beelden dan ?
No 1 is de beste maar is veel te hard verscherpt
No 2 leukste pose maar niet scherp op de ogen
No 3 ook twijfel over scherpte op ogen - en die poot op zwarte onderrand ziet er ook vreemd uit
Groet
Peter
Het zijn ook ingescande beelden en ik weet dat ze technisch niet 100% procent zijn, maar ik vond ze leuk...
de poot van de laatste foto is nog uitgesneden met een scherp mesje om deze zo uit de foto te laten stappen, je weet wel... ambachtelijk werk hé
maar ja, hoe meer mogelijkheden we hebben om het perfect te doen, hoe kritischer we worden en voor mij was het verhaaltje belangrijker dan de rest
bedankt voor uw reactie
grt Gerrit
Comment