Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Thanks!
Misschien heb je wel gelijk, ik zal het straks even uitproberen.
Het is wel niet zo dat het zwart compleet zwart is, ik zie op de originele jpgs in de donkerste plaasen duidelijk nog alle details van lichaamsdelen en kleren en zo.
Know what you know, and don't know what you don't know.
tweede spreekt me het meest aan ... maar zoals mijn voorgangers beamen .. wat meer oplichten .... en tis ok
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Zo,
derde foto is nu horizontaal gezet.
Persoonlijk vind ik de foto's licht genoeg. Anders ga je een zonnebril moeten opzetten.
Hangt natuurlijk ook af van hoe licht of hoe donker je scherm is ingesteld. Als ik op mijn - gekalibreerde - beeldscherm het zeer heldere foto-profiel selecteer, dan zien de foto's er naar mijn persoonlijke smaak meer dan helder genoeg uit.
Know what you know, and don't know what you don't know.
Comment