Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Zeer boeiend materiaal maar ik loop verloren in je beelden.
Neem ieder beeld nog eens grondig onderhanden. Kijk goed wat belangrijk is wat weggesneden moet worden.
Ook hier en daar wat informatie wegdrukken en het beeld minder vlak maken zal helpen.
Maar nogmaals, wat een gezellig feestje !
Zeer boeiend materiaal maar ik loop verloren in je beelden.
Neem ieder beeld nog eens grondig onderhanden. Kijk goed wat belangrijk is wat weggesneden moet worden.
Ook hier en daar wat informatie wegdrukken en het beeld minder vlak maken zal helpen.
Maar nogmaals, wat een gezellig feestje !
blijkbaar ben ik hier de enige die hier de ironie van inziet :-)...maar ondertussen ook alweer 6 maanden geleden
blijkbaar ben ik hier de enige die hier de ironie van inziet :-)...maar ondertussen ook alweer 6 maanden geleden
Wat een gezellig feestje zou moeten zijn is het helemaal niet. Zowat iedereen zit er doodserieus bij en hebben meer aandacht voor hun smartphone dan voor het feestje of de rest.
Heel goed in beeld gebracht dit ""feestje"" (bemerk de dubbele aanhalingstekens ).
Wat een gezellig feestje zou moeten zijn is het helemaal niet. Zowat iedereen zit er doodserieus bij en hebben meer aandacht voor hun smartphone dan voor het feestje of de rest.
Heel goed in beeld gebracht dit ""feestje"" (bemerk de dubbele aanhalingstekens ).
en zelfs bij de climax van het feest , het vuurwerk staat er ene achter de rug zijn smartphone te checken
ps is nieuwjaarsfeest op één of ander toeristeneiland :-)
probeer de dag van vandaag eens een foto te maken van een paar mensen zonder dat er ene naar een gsm zit te loeren. ik had het eerst ook niet door, goed opgemerkt van Djivan.
Comment