Dit is mijn eerste fotoverhaal hier, een probeersel om een reis van 14 dagen te omvatten.
Op weg naar Cirque de Jaffar:
Even wat rusten onder een accacia. Beetje opletten toch, de blaadjes zijn tegen opvreten beschermd door centimeterslange vlijmscherpe doornen.
Rijden doorheen zand is niet evident, dat vraagt een aparte techniek waarbij een vrij hoge snelheid van cruciaal belang is.
Ehm, juist, wat had ik alweer gezegd over dat zandrijden?
Je zou denken dat je daar de enige bent, tot je daar al die sporen ziet...
Eindelijk, De Grote Leegte. Hier kan je gerust 100 km/u of meer rijden, rechtopstaand, net als de Groten (Desprez, Peterhansel, Meoni). Fabrizio Meoni's fabrieksmachine is trouwens de papa van mijn KTM 950 Adventure (bj 2005)
Eén lekke band op de hele reis, niet slecht. Altijd handig als je wat handig bent.
Col de Belkassem, wordt normaal van Noord-Oost naar Zuid-West gereden, omdat het moeilijkste stuk dan bergaf gaat. Wij proberen het toch eens in de andere richting.
Moordend, die rotsblokken. De lekke band begint opnieuw te lekken trouwens.
Portretfoto van de band na al dat off-road werk.
Op weg naar Cirque de Jaffar:
Even wat rusten onder een accacia. Beetje opletten toch, de blaadjes zijn tegen opvreten beschermd door centimeterslange vlijmscherpe doornen.
Rijden doorheen zand is niet evident, dat vraagt een aparte techniek waarbij een vrij hoge snelheid van cruciaal belang is.
Ehm, juist, wat had ik alweer gezegd over dat zandrijden?
Je zou denken dat je daar de enige bent, tot je daar al die sporen ziet...
Eindelijk, De Grote Leegte. Hier kan je gerust 100 km/u of meer rijden, rechtopstaand, net als de Groten (Desprez, Peterhansel, Meoni). Fabrizio Meoni's fabrieksmachine is trouwens de papa van mijn KTM 950 Adventure (bj 2005)
Eén lekke band op de hele reis, niet slecht. Altijd handig als je wat handig bent.
Col de Belkassem, wordt normaal van Noord-Oost naar Zuid-West gereden, omdat het moeilijkste stuk dan bergaf gaat. Wij proberen het toch eens in de andere richting.
Moordend, die rotsblokken. De lekke band begint opnieuw te lekken trouwens.
Portretfoto van de band na al dat off-road werk.
Comment