Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het is een leuke spielerei, vroeger analoog mogelijk door dubbele belichting. Hier waarschijnlijk digitaal met een tweede laag, gedeeltelijke transparency en mogelijk nog wat kneepjes.
Voor mij is dit wel een verhaal, ook al is het er maar een van 10 woorden.
Als het alleen het eerste beeld was, dan zou ik het ook morbide gevonden hebben, maar met de rest erbij stoort het mij niet.
Mooi uitgevoerd.
Ieder zijn mening en de mijne is niet beter of slechter dan die van een ander.
Luc
..............
maar komt waarschijnlijk ook omdat vannacht mijn schoonzusje is overleden.
grt,bouk.
Sterkte bouk.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
@vincentbxl: De foto's....het was wel de bedoeling om het wat morbide te maken...was een opdracht hé.
En het zijn geen 5 dezelfde foto's....
En dat jij die reeks niet goed vindt....geen probleem...smaken verschillen nu eenmaal!
@johan de man: is niet met lange sluitertijd vastgelegd. Foto's genomen op statief. De eerste foto wordt gebruikt als 1 ste laag....daarop plaats ik dan de 2 de foto met de dekking bv op 50% ...de rest gom ik dan weer wat bij. Dat is alles....grotendeels dus geshopt hé
@Stoffograaf: je hebt daar een punt wat betreft het kijken naar de lens...had daar moeten aan gedacht hebben... Maar t'Is te laat nu....die foto's werden gemaakt in 2008!
Als dit geen verhaal is dan weet ik het ook niet meer. Als je lichaam dood is, leeft je ziel verder. Of dit echt waar is of niet, doet er niet toe :-) Het idee en uitvoering verdient een pluim.
Ik vraag mij alleen of het verhaal uit 5 foto's moet bestaan, met 3 vertel je het verhaal ook. Foto 3 en 5 voegen in mijn ogen niets toe aan het verhaal. Foto 1 is het lichaam, foto 2 is de uittreding (ik zou het model inderdaad niet naar de camera laten kijken. En foto 4 is het weggaan van de ziel en het achterblijven van het lichaam. Misschien dat een beetje bewegingsonscherpte (weglopen) in de laatste foto dan wenselijk is, maar weet niet of het er dan beter op wordt.
Comment