Gr Pascale
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijn nieuwe loft!
Collapse
X
-
-
Re: Mijn nieuwe loft!
zalig!
ik geniet van je foto'sTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
-
heel leuk gedaan en een complimentje voor de manier waarop je de MAX 10 regel hebt weten te omzeilen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtheel leuk gedaan en een complimentje voor de manier waarop je de MAX 10 regel hebt weten te omzeilen.
grt,bouk.
Bedankt voor jullie reacties!!
Gr Pascale
Comment
-
-
Lang geleden dat ik nog zo'n leuk/geslaagd fotoverhaal gezien heb ...The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk berichtLang geleden dat ik nog zo'n leuk/geslaagd fotoverhaal gezien heb ...
Niet echt mijn ding...toevallig zag ik het konijntje en mijn fantasie begon te werken
Gr Pascale
Comment
-
-
...toevallig zag ik het konijntje en mijn fantasie begon te werkenThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Je hebt me getriggerd, Pascale, om eens uit te pluizen wat je allemaal aan het doen was, daar in je laatste opmerking bij je foto... Dus bij deze
Je bent heel creatief bezig en je gebruikt je fotografie in de verschillende takken.
Niet dat ik me ooit op deze manier een fotoverhaal zie maken, ligt niet in de aard van dit beestje
Knap wat je doet en wat je uitprobeert!
Comment
-
Heel mooi fotoverhaal en creatief uitgewerkt hoor.
Kan je dat konijn en zijn vriendjes eens uitlenen ? Ik wil je gerust een foto bezorgen van mijn op te ruimen bureau, dan kan bekeken worden hoeveel dagen ze denken te werken ...
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
Comment