Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Lang geleden dat ik nog zo'n leuk/geslaagd fotoverhaal gezien heb ...
Gisteren, tijdens de laatste les, gingen we wat urban fotograferen in onze tentoonstellingsgebouw (waarschijnlijk heb je die herkend?)
Niet echt mijn ding...toevallig zag ik het konijntje en mijn fantasie begon te werken
Gr Pascale
Je hebt me getriggerd, Pascale, om eens uit te pluizen wat je allemaal aan het doen was, daar in je laatste opmerking bij je foto... Dus bij deze
Je bent heel creatief bezig en je gebruikt je fotografie in de verschillende takken.
Niet dat ik me ooit op deze manier een fotoverhaal zie maken, ligt niet in de aard van dit beestje
Heel mooi fotoverhaal en creatief uitgewerkt hoor.
Kan je dat konijn en zijn vriendjes eens uitlenen ? Ik wil je gerust een foto bezorgen van mijn op te ruimen bureau, dan kan bekeken worden hoeveel dagen ze denken te werken ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment