Hey juppekes
Deze keer stond ik aan de andere kant van de landingsbaan, en in tegenlicht.
Het is natuurlijk heel ver om om zoiets op foto te zetten (EBOS heeft een landingsbaan van 3250m)
EBOS is de codenaam voor de luchthaven van Oostende
Het is natuurlijk maar een simpel verhaaltje, maar ik vond dat de foto's apart minder sterk overkwamen
Hopelijk kan ik jullie aandacht grijpen met mijn tekst en plaatjes
Deze keer stond ik aan de andere kant van de landingsbaan, en in tegenlicht.
Het is natuurlijk heel ver om om zoiets op foto te zetten (EBOS heeft een landingsbaan van 3250m)
EBOS is de codenaam voor de luchthaven van Oostende
Het is natuurlijk maar een simpel verhaaltje, maar ik vond dat de foto's apart minder sterk overkwamen
Hopelijk kan ik jullie aandacht grijpen met mijn tekst en plaatjes
Nog een heel eind van de startbaan komt hij af met heel wat condens op zijn vleugels.
Een MD-11 heeft heel wat turbulentie, wat hier heel goed zichtbaar is.
Deze is zelfs soms maar hoorbaar 20 à 30 seconden nadat hij gepasseerd is.
Ja, bijna aan de grond
Oeps we hebben een beetje last van zijwind.
De achterwielen staan al op de grond.
Maar nog altijd gaan we schuin over de landingsbaan.
Neuswiel raakt nu ook grond.
Nu is het nog een eindje taxiën tot aan het einde.
Nu moet hij nog een rondje rijden om zicht te draaien.
Alhoewel ik één keer een MD-11 heb zien draaien op de startbaan zelf
Toch een machtig toestel als je hem zo op zijn zijkant ziet
Hier heb je een close-up van hun schamele logo
Nu is hij terug op de startbaan op weg naar de tarmac, om zich dan klaar te maken voor zijn volgende vlucht.
Ja, hier in Oostende hebben we nog altijd geen aparte taxibaan
Een MD-11 heeft heel wat turbulentie, wat hier heel goed zichtbaar is.
Deze is zelfs soms maar hoorbaar 20 à 30 seconden nadat hij gepasseerd is.
Ja, bijna aan de grond
Oeps we hebben een beetje last van zijwind.
De achterwielen staan al op de grond.
Maar nog altijd gaan we schuin over de landingsbaan.
Neuswiel raakt nu ook grond.
Nu is het nog een eindje taxiën tot aan het einde.
Nu moet hij nog een rondje rijden om zicht te draaien.
Alhoewel ik één keer een MD-11 heb zien draaien op de startbaan zelf
Toch een machtig toestel als je hem zo op zijn zijkant ziet
Hier heb je een close-up van hun schamele logo
Nu is hij terug op de startbaan op weg naar de tarmac, om zich dan klaar te maken voor zijn volgende vlucht.
Ja, hier in Oostende hebben we nog altijd geen aparte taxibaan
Comment