Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb helemaal niks met macro of beestjes fotografie maar hier word ik efkes stil van.
Oke, een beetje geluk hebben we allemaal nodig maar voor mij is dit puur vakmanschap. (al geprobeerd om ze te verkopen aan National Geographic ?)
Van mij ook hiervoor.
Mooie natuurfotografie die daarbovenop technisch ook nog eens goed is uitgevoerd
Steekt qua beeldwaarde voor mij met kop en schouders boven andere mooie platen uit die hier al gepasseerd zijn, doch in meer gecontroleerde omstandigheden werden vastgelegd.
Nog van dat!
Van mij ook hiervoor.
Mooie natuurfotografie die daarbovenop technisch ook nog eens goed is uitgevoerd
Steekt qua beeldwaarde voor mij met kop en schouders boven andere mooie platen uit die hier al gepasseerd zijn, doch in meer gecontroleerde omstandigheden werden vastgelegd.
Nog van dat!
Grtz,
Kurt
helemaal mee eens ,pure klasse met een zeer mooi verhaal
Man...man...man.... I it!!
Praaaachtig!!
De foto's...één voor één knap....de verschillende scherptedieptes....verhaal...en ....pfff....zeg niets meer en bekijk je foto's nog een keer!!
Gr Pascale
En dit omschrijft helemaal de gevoelens die ik ook kreeg toen ik deze reeks zag. Echt grote klasse !!
Groetjes,
Myriam
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment