Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Potvis "Theofiel" in baai van Heist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Potvis "Theofiel" in baai van Heist

    [img]een kadaver aan stukken gereten door buldozers terwijl mensen erin en errond zich erop staan te vergapen is dit niet ... da's sensatiezoekerij. [/img]

    Hoe wil je dat anders doen? Laten liggen is lekker smakelijk zeker? (denk aan stank en ophopende gassen als gevolg van rotting)

    En met een mesje en een emmertje opruimen is geen doen, dat ding moet weg en wel snel.

    Het dier voelt er toch niks meer van hoor

    Enne...Als je op het strand loopt, en deze actie wordt uitgevoerd, dan loop je niet zomaar voorbij? Je kan spreken van "ramptoeristen" maar ik noem het meer "geinterresseerden"!

    portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
    Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

    Comment


    • #17
      Re: Potvis "Theofiel" in baai van Heist

      een kadaver aan stukken gereten door buldozers terwijl mensen erin en errond zich erop staan te vergapen is dit niet ... da's sensatiezoekerij.
      Hoe wil je dat anders doen? Laten liggen is lekker smakelijk zeker? (denk aan stank en ophopende gassen als gevolg van rotting)

      En met een mesje en een emmertje opruimen is geen doen, dat ding moet weg en wel snel.

      Het dier voelt er toch niks meer van hoor

      Enne...Als je op het strand loopt, en deze actie wordt uitgevoerd, dan loop je niet zomaar voorbij? Je kan spreken van "ramptoeristen" maar ik noem het meer "geinterresseerden"!

      portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
      Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

      Comment


      • #18
        Re: Potvis "Theofiel" in baai van Heist

        1 ding vind ik jammer aan je foto's...mis wat algemene scherpte en je eerste foto had ik wat rechter gezet.
        Maar anders wel goed in beeld gebracht...als ik naar je 2 laatste foto's kijk was jij daar wat later toegekomen dan ik.
        Gr Pascale
        Eerlijkheid duurt het langst!!
        Mijn website: http://www.degrafon.be/

        Comment


        • #19
          Re: Potvis "Theofiel" in baai van Heist

          ik ben de dag dat ie aangespoeld was wezen zien en de dag erna bij de werknemers waar ik ook bij behoor (agent van de burgerbescherming....) om fotos te nemen hoe ze het opgeruimd hebben .. klopt idd wat je zegt tantine ...
          [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

          Comment

          Working...
          X