Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit is gemaakt voor een opdracht die ik gekregen heb aan het KASK, ik volg een kunstenaar doorheen brugge, als leidraad voor brugge te ontdekken via hem
Johan Lo(o)tens
Aquarellen van Brugge
Houdt nu een expositie in het Brugs Vrije waar er enkele beelden van mij liggen ter illustratie, we zullen dit project uitbreiden en een boek van publiceren met enkele van zijn werken tussen en proberen die te verkopen aan toeristen, wie weet ...
Johan Lo(o)tens
Aquarellen van Brugge
Houdt nu een expositie in het Brugs Vrije waar er enkele beelden van mij liggen ter illustratie, we zullen dit project uitbreiden en een boek van publiceren met enkele van zijn werken tussen en proberen die te verkopen aan toeristen, wie weet ...
bedankt voor het verhaal bijdeze beelden.
grt,bouk.
bedankt voor het verhaal bijdeze beelden.
grt,bouk.
Oei, enige toon van sarcasme ? Of heb ik het verkeerd voor ( internet gesprekken zonder intonatie in stem )
Misschien wat bijkomende info: deze man is beroepskunstenaar en maakt al vele jaren aquarellen in het Brugse landschap, ik ken hem al vrij lang en volg hem nu voor een paar maanden.
vind toch dat het erbij deze fotoreeks niet echt uitkomt hoor.
vandaar mijn vraag wat doet deze Meneer (kunstenaar) eigenlijk.
maar blijft, dat het wel mooie beelden zijn.
grt,bouk.
Moet Bouk gelijk geven. Mooie reeks en goeie z-w maar buiten de beelden aan het Bonifaciusbrugje (en dan nog) weinig vertellend over waar die man mee bezig is...
Ik vind het net mooi om volgen dat je min of meer moet raden wat meneer nu precies
doet. Dat geeft een bepaalde spanning. Misschien ontbreekt een foto van het werk van
meneer om je reeks af te ronden, maar proficiat.
ik vind het ook een mooie reeks, alhoewel ik sommige foto's wel wazig vind (of is dat fotografische vrijheid? Dat kan, hé)
Er zitten foto's tussen met heel mooie standpunten van jou (oa 6 en 7 en eigenlijk 8 ook - waar is het cafeetje van 8?)
allé, en die van de vismarkt vind ik ook ne toffen
soms wel een 'raar' perspectief bij sommige van je fottoos
Mooie reeks, maar ik mis ook enkele beelden waar duidelijk te zien is wat deze man doet; bijvoorbeeld door mee te kijken over zijn schouder naar een werk terwijl hij bezig is, op stap door de stad zou ik hem z'n materiaal (doek, ezel...) laten meedragen (nu is het gewoon iemand die door de stad loopt.
4,7,8 en 9 vind ik heel mooie beelden. 8 en 9 zijn eigenlijk hetzelfde maar voor mij is 9 de betere.
De andere missen de relatie kunstenaar-stad...
Zal wel aan mij liggen (of aan mijn apparatuur) maar niet 1 foto is scherp
Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II
Comment