Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prachtige reeks! De sfeer is echt heel goed weergegeven. Eeen bezoek aan Breendonk brengt je toch telkens weer tot nadenken en tot relativeren. Ik ga er elk jaar minstens 1 x naartoe om te bezinnen...
ben er over anderhalf jaar met het school geweest, was een "toffe" dag, alle hoe je het ook zegt. als een gids alles uitlegt hoe het daar was in de tijd.
zou graag nog wel is een keertje terug gaan.
zeer mooie reeks
ben er over anderhalf jaar met het school geweest, was een "toffe" dag, alle hoe je het ook zegt. als een gids alles uitlegt hoe het daar was in de tijd.
zou graag nog wel is een keertje terug gaan.
zeer mooie reeks
Geleden van in de jeugd dat ik er heen ging. Met je foto's haal je elke herinnering weer boven. Ik ben er heel erg stil geworden en dit gebeurt met je fotoreeks opnieuw. Vooral de foto met prikkeldraad , alsof je door de tranen heenkijkt
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment