Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met de crop in de keel....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Met de crop in de keel....

    zonder woorden... indrukwekkend....

    Comment


    • #17
      Re: Met de crop in de keel....

      Heel mooi in beeld gebracht van deze droevige gebeurtenis.
      Flickr

      Comment


      • #18
        Re: Met de crop in de keel....

        Triest mooie ode aan de onvatbaarheid.

        Comment


        • #19
          Re: Met de crop in de keel....

          Krop, slik, kippevel, koude rillingen. Is het gene ik voel bij het aanschouwen van deze platen.
          Gelukkig zijn er velen heelhuids thuis geraakt, inclusief de dochter van de bovenburen en de kinderen van collega's.
          Canon EOS 90D EFS 18-135

          Comment


          • #20
            Re: Met de crop in de keel....

            Ik was hard aan het denken om deze foto te posten of niet.....maar voor mij is fotografie een teken van eerbetoon en nagedachtenis.
            Soms zijn dat loze woorden maar jouw "reportage" toont aan dat je ook beelden met respect voor de getroffenen kan nemen en posten. Ik begrijp je twijfel maar je had groot gelijk om te ze posten ...

            Chapeau Pascal met je reeks. Indrukwekkende foto's zonder een vleugje sensationalisme, je moet het maar kunnen
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

            Comment


            • #21
              Re: Met de crop in de keel....

              deze avond op het Dusart plein in Hasselt is er een herdenking concert voor de gebeurtenis..dit effe ter zijde..
              het zal een ingetogen akoestisch optreden worden met Belgische groepen...
              Ik ga wel zonder mijn toestel...
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #22
                Re: Met de crop in de keel....

                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                deze avond op het Dusart plein in Hasselt is er een herdenking concert voor de gebeurtenis..dit effe ter zijde..
                het zal een ingetogen akoestisch optreden worden met Belgische groepen...
                Ik ga wel zonder mijn toestel...
                Ik zal in gedachten bij u en de vele anderen zijn. Indien nog plaats neem dan maar voor
                mij ietwat ontroering mee. Een paar tranen van een herfstige kop.

                Comment


                • #23
                  Re: Met de crop in de keel....

                  Juist terug van dit evenement...

                  Ik heb daar mijn gedachte over...
                  Jammer dat het gebeurd was....het had ook erger gekund..gelukkig niet..
                  Maar mensen .....life goes on.....En Belgie heeft al veel mee gemaakt....
                  Waarom zeg ik dit nu......
                  Een uurtje optreden gehoord en een populaire speech van Mvr. Claes wat een beetje een copy leek te zijn van een eendere gehoord verhaal maar een groot familiaal sociaal aspect dat weer veel volk op de been heeft gebracht wat voor de horeca niet slecht was....
                  Was dit nodig vraag ik me af? <voor mij in ieder geval niet want als je aan de weide zelf in al je intimiteit een bloemetje gaat leggen zal je veel intenser met je eigen gevoelens omgaan..
                  Hasselt,Limburgers...wereld burgers.....Ik leef met jullie mee.

                  Tja ik hou nu eenmaal niet zo van dat soort evenementen.......
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment

                  Working...
                  X