Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Zeer mooie foto's met allemaal eenzelfde soort sfeer. Ik vind persoonlijk de foto's met een extra element naast de natuur (ik doel op de schaapjes en het huisje) het sterkst.
Goede reeks die een mooi beeld geeft van de Noorse Wildernis.
tja.... mis een verhaal en zie hier alleen dat er gebruik wordt gemaakt van de mogelijkheid om 10 opnamen te posten.
grt,bouk.
Ik heb er dagen aan een stuk rondgetrokken, alleen, in de vrije en wijdse natuur. Dit is mijn verhaal.
Bedankt voor de zinnige reactie. Ookal zou het hier verkeerd staan, dit is een forum over fotografie, zou je het eventueel ook overwegen om de foto's te becommentariëren in plaats van te struikelen over het al dan niet passen van deze reeks in deze forumcategorie. Jouw post is minder waardevol in de database van BD dan mijn forumtopic, bij deze geef ik mezelf het recht hier op deze manier op te reageren. /my humble opinion
Ik heb er dagen aan een stuk rondgetrokken, alleen, in de vrije en wijdse natuur. Dit is mijn verhaal.
Bedankt voor de zinnige reactie. Ookal zou het hier verkeerd staan, dit is een forum over fotografie, zou je het eventueel ook overwegen om de foto's te becommentariëren in plaats van te struikelen over het al dan niet passen van deze reeks in deze forumcategorie. Jouw post is minder waardevol in de database van BD dan mijn forumtopic, bij deze geef ik mezelf het recht hier op deze manier op te reageren. /my humble opinion
U vroeg een mening en een forumlid gaf de zijne, geen nood your humble opinion staat genoteerd.
OT moet ik helaas akkoord gaan, ik zie prachtige foto's (met grote voorkeur voor de schapenfoto) maar mis ook een beetje een verhaal doorheen de reeks.
Vaarwel K20d, welkom K-7. Nog altijd met wat glaswerk en de gebruikelijke toebehoren.
Ik vind het wel passen als ik eerlijk mag zijn, ik vind de foto's prachtig, wanneer ik er naar kijk kan ik er meteen een eigen verhaal bij verzinnen. Deze soort fotoreeksen (verhaal) vind ik persoonlijk veel interessanter dan degene die direct zijn, hier kun je je eigen verbeelding laten spreken. Veel spannender dan wanneer het je in je schoot geworpen wordt, zoals bij voorgaande reeksen! Puik werk zou ik zeggen!
Ik vind het wel passen als ik eerlijk mag zijn, ik vind de foto's prachtig, wanneer ik er naar kijk kan ik er meteen een eigen verhaal bij verzinnen. Deze soort fotoreeksen (verhaal) vind ik persoonlijk veel interessanter dan degene die direct zijn, hier kun je je eigen verbeelding laten spreken. Veel spannender dan wanneer het je in je schoot geworpen wordt, zoals bij voorgaande reeksen! Puik werk zou ik zeggen!
Ik ga hier volledig mee akkoord, prachtige landschappen, waarbij je je eigen verhaal kan verzinnen. Veel verhaal valt er ook niet te vertellen denk ik, enkel dat je je alleen bent geweest, samen met overweldigende landschapsvormen.
Mvg John
Comment