Ik kreeg de kans om mee te gaan met " Disco Duck". Ik volgde Disco Duck vanaf zijn thuisbasis tot aan zijn standplaats op het foorplein. Een lange weg, die niet altijd over een leien dakje loopt. Een lange weg, met veel wachten en geduld hebben vooraleer Disco Duck zich mag verplaatsen. Maar uiteindelijk was het het wachten waard en kon Disco Duck zijn intrek nemen op zijn standplaats. Een tocht die zo ongeveer toch 4,5 uur duurde. Je kan Disco Duck nu bewonderen te Kortrijk, binnen enkele weken weer ergens anders.
Off topic
Bij deze reportage kreeg ik een nieuwe kijk op foorkramers en hun job. Eentje die zeker en vast niet te onderschatten is, eentje waar je je heel flexibel moet kunnen opstellen op heel veel fronten, eentje waar je ook heel veel vriendschap onder elkaar kan beleven.
groeten,
deka
Disco Duck is er weer klaar voor.
Afspraak op de parking van de Expohallen te Kortrijk, om onder poitiebegeleiding naar de standplaats te rijden.
Welk nummer hebben wij ?
Wachten en ondertussen bekende weerzien
Dit blijft hier maar duren. Wanneer kunnen we nu vertrekken ?
Eindelijk op weg naar de standplaats. Niet altijd even makkelijk.
Tot aan het blok is er plaats . Netjes afgemeten.
Rij hem maar op zijn plaats.
Oef, we zijn er. We kunnen afsluiten.
Klus geklaard, de dag zit erop.
Off topic
Bij deze reportage kreeg ik een nieuwe kijk op foorkramers en hun job. Eentje die zeker en vast niet te onderschatten is, eentje waar je je heel flexibel moet kunnen opstellen op heel veel fronten, eentje waar je ook heel veel vriendschap onder elkaar kan beleven.
groeten,
deka
Disco Duck is er weer klaar voor.
Afspraak op de parking van de Expohallen te Kortrijk, om onder poitiebegeleiding naar de standplaats te rijden.
Welk nummer hebben wij ?
Wachten en ondertussen bekende weerzien
Dit blijft hier maar duren. Wanneer kunnen we nu vertrekken ?
Eindelijk op weg naar de standplaats. Niet altijd even makkelijk.
Tot aan het blok is er plaats . Netjes afgemeten.
Rij hem maar op zijn plaats.
Oef, we zijn er. We kunnen afsluiten.
Klus geklaard, de dag zit erop.
Comment