Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het een bijzonder originele reeks. Precies.... je moet er maar opkomen
Persoonlijk zou ik wel proberen eenheid in de formaten te verkrijgen omdat het dan een mooier geheel zal worden.
Ergens een handleiding te vinden, of wil u een kleine handleiding vertellen hoe u te werk bent gegaan?
Wil dit ook wel eens testen
Voor zulke foto's heb je het volgende nodig:
- fototoestel waar je de sluitertijd lang kan zetten
- een zaklamp of led-lampje
- een donkere ruimte (met licht gaat ook maar niet in vol daglicht of fel licht)
En dan ga je als volgt te werk.
Stel je toestel in op lange sluitertijd, zet de zelfontspanner op zodat je de tijd hebt om naar de plaats te gaan waar je de 'tekening' wil maken. wacht tot je de klik hoort en begin een tekening te maken. (best zelf niet te stil staan en zien dat je donkere kleren aandoent want anders kan het zijn dat je er zelf mee opstaat)
En dan na afloop kijken wat je gemaakt hebt...
Het tekenen zelf is een beetje zoeken aangezien je een beetje moet gokken waar je moet beginnen met lijnen (de vorige lijn zie je namelijk niet he )
Maar veeeeell oefenen brengt je al ver
(zo hoop ik dat ik je toch al een beetje verder geholpen heb? )
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Comment